Deklaracja dostępności
Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza - Państwowy Instytut Badawczy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.infish.com.pl/.
Data publikacji strony internetowej: 25 października 2010 r.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 25 października 2010 r.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
1) Jeden z przycisków na stronie głównej stanowi pułapkę klawiszową (odnośnik do podstrony poczty służbowej).
2) Brak poszerzonego opisu części elementów graficznych.
3) Nie każdy element graficzny na stronie posiada tekst zastępczy.
4) Pogorszenie czytelności strony po wyłączeniu plików stylu (CSS).
5) Brak funkcji "Wirtualnego spaceru" (ograniczenia systemu, w którym skonstruowano stronę).
Treści nieobjęte przepisami
1) Treści opublikowane przed wejściem w życie ustawy.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: 4 kwietnia 2019 r.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 10 kwietnia 2025 r.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Mateusz Kalinowskiego - mejlowo m.kalinowski@infish.com.pl lub telefonicznie +48 89 524 10 67.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
swoje imię i nazwisko,
swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
Konrad Turkowski - Dyrektor Instytutu,
Adres: ul. M. Oczapowskiego 10, 10-719 Olsztyn,
mejl: irs@infish.com.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Główna siedziba Instytutu znajduje się pod adresem:
ul. M. Oczapowskiego 10
10-719 Olsztyn
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: brak
Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): brak
Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): brak
Deklaracja dostępności została przygotowana w Generatorze Deklaracji Dostępności.